تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 695
  • بازدید دیروز : 481
  • بازدید کل : 540383

تحولات سیاسی در ایالات متحد آمریکا


تحولات سیاسی در ایالات متحد آمریکا

تحولات سیاسی در ایالات متحد آمریکا

نویسنده: یان داربی شر
این کتاب برآن است تا فضای متغیر سیاسی آمریکا را در عصر ریاست جمهوری کارتر و ریگان و نیز برنامه های سیاسی متفاوت آنها را مورد بررسی قرار دهد. علاوه بر آن قصد بر این است که مسائلی چون احیای قدرت کنگره و رشد فردگرایی سیاسی، عملکرد هیئت دولت، مبارزه برای کسب رهبری ملی، رواج دوباره روحیه جمهوری خواهانه و محافظه کارانه، سرشت متغیر دیوان عالی کشور، رشد سیاست های قومی و نژادی، نفوذ رو به کاهش اتحادیه کارگری، و الزامات رشد در کمربند آفتابی غرب و جنوب کشور مورد بحث قرار گیرد و نیز ارزیابیهایی از دگرگونی سیاست خارجی آمریکا و موفقیت ضد انقلاب ریگان عرضه شود. به علاوه، تحلیلی نیز از "رسوایی ایران-کنتراگیت" سالهای 1986 - 1987 در این کتاب به نظر خوانندگان خواهد رسید.

از متن کتاب:
در تکوین سیاسی آمریکا سه عامل نقش تعیین کننده ای ایفا کرده اند که عبارتند از: جغرافیای کشور، تنوع نژادی و مذهبی و منطقه ای، و سابقه فرهنگی و تاریخی تشکیل این کشور و رشد اولیه آن.
آمریکای امروز شامل 50 ایالت است با مساحتی بالغ بر 9 میلیون کیلومتر مربع، یعنی منطقه ای به وسعت بیش از 5 برابر مجموع مساحت های دوازده کشور عضو جامعه اروپا. جمعیت آمریکا به نسبت مساحت آن زیاد نیست. طبق سرشماری سال 1985، جمعیت این کشور بالغ بر 238 میلیون نفر بوده است. حال آنکه جمعیت آن دوازده کشور عضو جامعه اروپا از 319 میلیون نفر نیز تجاوز می کند. اما جمعیت آمریکا آمیزه غریبی است از گروههای نژادی، قومی و مذهبی مختلف...


مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 292

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات