تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 117
  • بازدید دیروز : 401
  • بازدید کل : 530178

آکیرا کوروساوا


آکیرا کوروساوا

آکیرا کوروساوا

نویسنده: آلدو تاسونه
آکیرا کوروساوا، کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تدوین گر و تهیه‌کنندهٔ معروف ژاپنی است که در طول زندگی حرفه‌ای 57 سالهٔ خود، 30 فیلم را کارگردانی کرد. او که در ابتدا به حرفهٔ نقاشی روی آورده بود، پس از مدتی، به‌دلیل عدم توفیق در این رشته، دست از این کار کشید و با وقفه‌ای کوتاه، در سال 1936 وارد عرصهٔ صنعت فیلم‌سازی ژاپن شد. او کار در سینما را با دستیاری کاجیرو یاماموتو در توهو استودیوز آغاز کرد و نوشتن فیلمنامه را نیز در همین زمان آغاز کرد. شاید بزرگ‌ترین دستاورد کوروساوا در سینمای ژاپن تکنیک داستان‌گویی او باشد که به فرهنگ ژاپنی محدود نمی‌شود؛ او در آثار مختلف سینمایی خود، به اقتباس و استفاده از ادبیات کلاسیک غربی در سینما بسیار علاقه داشت و حاصل آن شکل‌گیری آثاری چون ابله، در اعماق، سریر خون و آشوب بود. وی در روز ششم سپتامبر 1998 در سن 88 سالگی درگذشت.
کوروساوا باشناخت دقیق،احترام،اتکا و استناد به فرهنگ و سنن ژاپن،از عناصر فرهنگی غرب بهره می گیرد و از آن خود می کند.مرعوب هیچ کس و هیچ چیز نمی شود.او هنرمندی پرشور و دیالکتیسینی سنتزکار در تفکر و در ساختار است که هرچیز غیر ژاپنی را به فضایی،بافتی و شخصیتی ژاپنی.و الگوهای ژاپنی تبدیل می کند.گذشته و حال را پیوند می زندرئالیسم و تاریخ را.وسوسه و وسواس رئالیستی او به درونکاوی آدمها،و نیز دغدغه اش نسبت به موقعیت ژاپن امروز،او را بر آن می دارد که به ترسیم دقیق و آرام گذشته نزدیک و حتی دور بپردازد و حماسه سرایی کند.


مبلغ قابل پرداخت 9,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 363

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات