تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 643
  • بازدید دیروز : 401
  • بازدید کل : 530704

عشق بازی


عشق بازی

عشق بازی

 
نویسنده:هادی معصوم دوست
 
 
 
رمان «عشق‌بازی»، نوشته هادی معصوم‌دوست، نویسنده و مستندساز ساکن ایران است که به دلیل محدودیت‌های موجود در ایران، تصمیم گرفته کتابش را در فضای مجازی، به رایگان در اختیار مخاطبانش قرار دهد. رمان او روایتی ساده، جذاب و قابل درک دارد؛ فضایی که گذشته و حالی قابل درک از دنیایی را روایت می‌کند که جز به صورت تلویحی، از مسائل مربوط به سیاست و رنگ و بوی آن، خالی است.
این کتاب، روایت زندگی شخصیتی به نام «بهروز ریاحی»، کارگردان به‌نام و مستندساز جایزه‌بگیر پرنفوذ سینما است که زندگی پرفراز و نشیبی را تجربه‌کرده؛ پدری داشته که زندگی زناشویی عادی را پشت سر گذاشته و باقی عمرش را در کنار زن‌های مختلف گذرانده و میراثش برای او یک خانه، یک برادر ناتنی و یک خواهر فراری است که خانه و او را برای همیشه رها کرده و رفته‌است. خود او نیز به خاطر شکست عشقی که در جوانی پشت سر گذاشته، روی به ازدواج نافرجامی می‌آورد که حاصلش فرزندی به نام «آرش» است.
علاوه بر بهروز، شخصیت‌های فرعی دیگری نیز در رمان حضور دارند که مهم‌ترین آن‌ها «آرش» و «شهاب» هستند. آرش، فرزند بهروز، مانند او زندگی‌ای پر از تناقض و تنهایی دارد؛ با این تفاوت که در سایه نام پدرش، در پیداکردن خط جدی زندگی خود تردید دارد و در نهایت جهان خود و پدر را دچار دگرگونی می‌کند. دگرگونی‌ای که به خاطر پایان باز داستان، ابعاد آن برای خواننده داستان مجهول مانده و تنها ابزار خیال می‌تواند آن را درک کند.
 


مبلغ قابل پرداخت 11,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۴ بهمن ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 161

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات