تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 329
  • بازدید دیروز : 346
  • بازدید کل : 537257

غذاهای صلح آمیز وگان


غذاهای صلح آمیز وگان

غذاهای صلح آمیز وگان

 
نویسندگان : معصومه عطاری -  بهاره آرین پاد  - رحیمه عزیز زاده -  آرمینه ستوده -  نسرین مرادی

 

تنی چند از عزیزانی که صلح و مهربانی و شفقت را در جهان پیشه کرده‌اند و در اعمال روزمره خود و کل بشر و اثرات آتی آن بر این کره خاکی و همه موجوداتش اندیشه می‌کنند، گرد هم آمده‌اند و با عشق و تلاش کتابی شیرین و دلچسب را به ما هدیه کرده‌اند تا بهانه‌های آنان که می‌گویند «نمی‌دانیم اگر مواد حیوانی مصرف نکنیم، چه باید بخوریم؟» یا «مگر می‌شود بدون گوشت و مواد حیوانی هم غذا تهیه کرد؟» را پاسخی دهند و راه را برای کسانی که مشتاق برگزیدن تغذیه‌ای سالم در این برهه زمانی حیاتی از تاریخ بشر هستند، باز نمایند.
افتخار نوشتن درآمدی بر این کتاب هم به من سپرده شد. با خود فکر می‌کردم چه و چگونه باید بنویسم تا حق مطلب این مهم، یعنی اهمیت تغذیه گیاهی در برقراری صلح و آرامش درون و بیرون وجودمان را ادا نمایم و خواننده را به پذیرش این باور ترغیب کنم که ما تنها موجودات کره زمین نیستیم و همه جهان در خدمت ما و برای ما به وجود نیامده و نمی‌توانیم و نباید هر‌آنچه که می‌خواهیم را با طبیعت انجام دهیم؛ در حالی که حتی در خودخواهانه‌ترین شکل ممکن نیز می‌توان گفت که بدون موجودات دیگر، تعادل اکوسیستم برهم‌ریخته و در‌نهایت حیات خود ما در خطر انقراض قرار می‌گیرد؛ و نیز بسیاری از بیماری‌های مزمن یا مهلکی که امروزه چه در وجود خود و چه در محیط اطرافمان با آن روبرو هستیم و دست و پنجه نرم می‌کنیم، همه و همه با اتخاذ یک رژیم غذایی سالم گیاهی قابل ترمیم و جبران است.
اهمیت این کتاب از آن است که در این برهه حیاتی از تاریخ بشر، در انتخاب رژیم غذایی گیاهخواری و تغییر عادت‌های غذایی به ما کمک نموده و برای سلیقه‌ها و ذائقه‌هایی که به رنگ و طعم و مزه غذاهای مرسوم عادت دارند، انتخاب‌های گیاهی قابل‌قبول و رضایت‌بخشی فراهم آورده است.
درود بر این بانوان که با حس مسئولیت در مقابل باورهای خود بی‌تفاوت ننشستند؛ کمر همت بستند و با حوصله‌ای دلسوزانه تلاش کردند و زحمت کشیدند و این کتاب را بر ما هدیه نمودند.
هنر و ابتکار سطر سطر و صفحه به صفحه این کتاب، تبلور شور و عشق و تلاش این مهربانان در حفظ و بقای طبیعت و زمین و موجودات آن و نیز سلامت جسم و روان ما آدمیان در همزیستی و مهرورزی با تمام موجودات طبیعت است. زمین به همه موجودات متعلق است؛ حیوانات خوراک ما نیستند؛ طبیعت کالا نیست؛ حیوانات کالا نیستند؛ در هماهنگی و همزیستی تمام موجودات در کنار هم است که زمین می‌تواند به بقای خود ادامه دهد. ما هم در راه این بقا قدم برمی‌داریم و سهم خود را ایفا می‌کنیم.


مبلغ قابل پرداخت 14,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 68

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات