تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 33
  • بازدید دیروز : 179
  • بازدید کل : 548582

چخوف: زندگی و آثار


چخوف: زندگی و آثار

چخوف: زندگی و آثار

نویسنده: ولادیمیر یرمیلوف
از متن کتاب:
کسی که زندگی و سرنوشت آنتوان پاولویچ چخوف را بررسی می کند، در شگفت می ماند که چگونه امکان دارد انسانی با کوهی از مشکلات که مانع از رشد و شکوفایی است، روبرو شود و پیروز و سربلند بیرون آید؟ مردی برخاسته از خانواده ای متوسط که در خواروبار فروشی پدرش در شهری کوچک شاگردی می کند، معلم سرخانه می شود، سپس در دانشکده پزشکی تحصیل می نماید، داستانهای خود را در روزنامه های محلی به چاپ می رساند و سرانجام به اوج شهرت در نویسندگی می رسد.
پیمودن راهی اینچنین ناهموار، نیروی درونی متمرکز، اراده ای خلل ناپذیر و تلاشی خلاق می طلبد. به نظر می رسد که سرنوشت، چخوف را به سوی کوره راهی طاقت فرسا می کشاند تا نبوغ او را صیقل دهد. راهی پر از دام های فریبنده که بسیاری از انسان های مستعد، همچون برادران چخوف، توان لازم را نداشتند تا از آن بگذرند. برادران او الکساندر و نیکلای که یکی در نویسندگی دستی داشت و دیگری در هنر نقاشی، با وجود داشتن قریحه و استعداد، نتوانستند در راستای شکوفایی هنر خود گام بردارند، زیرا برای باروری استعداد، کار و تلاش پیگیرانه و خستگی ناپذیر لازم است. چخوف برای هر آنچه بدست آورده بود، بهای گزافی پرداخت. او در مسیر تعالی خویش چه تلاش ها که نکرد. در استفاده از فرصت ها، هر چند کوچک هرگز غفلت نورزید و حتی در راه پربار کردن خود از نثار هستی اش دریغ ننمود...


مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 172

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات