تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 93
  • بازدید دیروز : 401
  • بازدید کل : 530154

بدنسازی برای همه


بدنسازی برای همه

بدنسازی برای همه

نویسنده : نون کوراک

 

این کتاب برای استفاده همه ورزشکاران اعم از مبتدی و ماهر طراحی شده تا با توصیف کاملی از تمرینها، احتمال آسیب دیدگی ورزشکار به حداقل برسد. تاثیر هرکدام از تمرینها بر روی گروه های ماهیچه های مختلف بدن نیز نشان داده شده است. توصیه های ارایه شده می تواند در رفع ناراحتی برای افراد مبتدی در انجام تمرینات حرفه ای کمک کند. از این تمرینات کتاب می توان در شکل دادن یا تقویت ماهیچه های بخشهای گوناگون بدن استفاده کرد. برنامه تمرین خود را به گونه ای تنظیم کنید که ۲ تا ۴ تمرین مربوط به هر دسته از ماهیچه ها را در یک برنامه تمرینی خود انجام دهید. تعداد هریک از حرکات تمرین باید بین ۴ تا ۸ حرکت بوده و تعداد تکرار هر حرکت نیز بین ۶ تا ۱۵ بار باشد (برای خانمها، تعداد تکرار بیشتر توصیه می شود).

برخی از تمرینها، به ویژه تمرینات مربوط به عضلات شکم می تواند چندین بار تکرار شود. پس از گرم کردن بدن (با نرمش، دویدن آرام، انجام تمرینات بسیار سبک و غیره) تمرینها باید با ۶۰ تا ۸۰ درصد حداکثر وزنی که می توانید یکبار بزنید، انجام شود. به خاطر داشته باشید که تمرینهای مربوط به گروه های ماهیچه های بزرگ (کمر، سینه، پاها) نباید بیش از دو بار در هفته انجام شوند، در عین حال، تمرینهای مربوط به گروه های ماهیچه های کوچک (بازوها، شانه ها، ساق پاها، شکم) می تواند سه بار در هفته، یا استثناءاً، بیشتر انجام شود. اگر هرگونه ناراحتی (از قبیل تیر کشیدن یا هر نوع درد دیگری) احساس کردید، کلاً تمرین را متوقف کرده و به سراغ تمرین دیگری بروید، یا دست کم شدت آن را کاهش دهید.


مبلغ قابل پرداخت 8,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 239

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات