تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 376
  • بازدید دیروز : 194
  • بازدید کل : 530036

آموزش راه اندازی سایت


آموزش راه اندازی سایت

آموزش راه اندازی سایت

نویسنده: جمال روح بخش

از جمله سایت های پر کاربر و محبوب و پول ساز اینترنتی، سایت های دانلود هستند. این گونه سایت ها تقریباً به مانند دیگر انواع سایت های اینترنتی ساخته می شوند. البته مدیر چنین سایت هایی باید با اصول و مسائل فنی اولیه حتماً آشنا باشد. که در این کتاب شما را با این اصول برای راه اندازی یک سایت اینترنتی دانلود آشنا می کنیم.
اگر شما هم با در نظر گرفتن یک موضوع خاص به جهت راه اندازی سایت دانلود، قصد دارید با این کار یک کسب و کار اینترنتی برای خود راه اندازی کنید یا به فکر عملیاتی کردن یک سرگرمی مفرح و مفید هستید، داشتن دانش اولیه برای این کار لازم و ضروری است. دانشی که کتاب آموزش راه اندازی سایت دانلود در اختیار شما می گذارد تا به راحتی بتوانید در کمترین زمان به خواستۀ خود برسید.
این کتاب یک کتاب اختصاصی و تصویری از ساخت سایت دانلود است. سایت دانلود شما می تواند سایت دانلود نرم افزار، دانلود اپلیکیشن، دانلود کتاب و یا دانلود هر محصول دیجیتالی دیگر باشد. البته هدف اصلی راه اندازی یک سایت دانلود رایگان است که اگر قصد ساخت سایت دانلود پولی دارید، باید کتاب دیگر ما را با عنوان "راه اندازی سایت فروش فایل" را دانلود کنید. این کتاب هم به رایگان قابل دریافت برای شما عزیزان است. البته موارد مذکور در همین کتاب فعلی هم به کمک شما حتماً خواهند آمد. پس اول این کتاب را مطالعه کنید. در انتها به دیگر کتاب های مکمل هم اشاره شده است.


مبلغ قابل پرداخت 9,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 189

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات