تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 392
  • بازدید دیروز : 401
  • بازدید کل : 530453

مبانی دینی و علمی تکریم ارباب رجوع


مبانی دینی و علمی تکریم ارباب رجوع

مبانی دینی و علمی تکریم ارباب رجوع

نویسنده: محمدحسین ایراندوست
 
«طرح تکریم ارباب رجوع» به عنوان یکی از برنامه های هفتگانه تحول نظام اداری در کشور مطرح شد. جزئیات این طرح در جلسه مورخ 25/1/ ۱۳۸۲ شورای اداری مورد تصویب قرار گرفت. مصوبه مذکور تحت عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری، به دستگاه های دولتی ابلاغ شد. اجرای این طرح برای همه ادارات و سازمان ها مفید است، خصوصا سازمان های تولیدی و خدماتی که میزان رضایت مشتری را معیار مهم برای سنجش کیفیت کار خود می دانند و برای رضایت مشتریان هزینه های زیادی می کنند. اگر چه «مشتری» در هر اداره و سازمانی به تناسب خودش تعریف می شود. اما تکنیک های سنجش می تواند برای اکثر ادارات یکسان باشد.
در این کتاب مبانی دینی و علمی طرح تکریم مردم و ارباب رجوع در سه فصل مورد بررسی قرار گرفته است. در فصل نخست دیدگاه دین اسلام در خصوص رعایت حقوق مردم و ارباب رجوع و ضرورت تکریم آنان مطرح شده و در فصل دوم به مبانی علمی و ملزومات مدیریتی این طرح اشاره شده و به همین منظور ضرورت مدیریت کیفیت و رعایت اصول کیفیت در سازمان ها مورد بحث قرار گرفته و در فصل سوم نیز متن مصوبه هیأت وزیران و مواد قانونی طرح و ابعاد مختلف آن و مراحل اجرای طرح و شاخص های ارزیابی آن مطرح شده و کلیات طرح تکریم مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.


مبلغ قابل پرداخت 10,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 231

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات