تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 697
  • بازدید دیروز : 341
  • بازدید کل : 537966

گرامر آلمانی به فارسی بدون معلم


گرامر آلمانی به فارسی بدون معلم

گرامر آلمانی به فارسی بدون معلم

 
نویسنده:عزیزالله نبوی

 

پیش‌گفتار:
بطور کلی زبان‌های بیگانه بدین منظور در آموزشگاه‌ها و موسسات مختلف ایران رسما تدریس میگردد که دانش آموزان بتوانند برای تکمیل تحصیلات عالیه و تخصص در رشته‌های علمی، ادبی، فنی وغیره از کتب مربوطه که به زبان خارجه نوشته شده است استفاده نمایند و نیل براین مقصود وقتی حاصل میگردد که داوطلبان به رموز و خصوصیات زبان وارد و آشنا گردند. بدیهی است که این نظریه را تنها کتابهای قرائت و لغت نمیتواند کاملا تامین کند، بلکه به وسیله مطالعه کتاب دستور زبان میتوان برموز و پیچیدگیهای زبان پی برد، لذا نگارنده با توجه به اهمیت این موضوع، پس از مراجعه به منابع کامل و بکار بردن تجربیاتی که طی سالیان متمادی ضمن تدریس زبان بیگانه بدست آورده‌‌ام، کتابی بنام «گرامر آلمانی فارسی بدون معلم» که بیشتر مورد نیاز دانشجویان دانشگاهها و هنرجویان هنرستانها همچنین محصلین عازم با آلمان است تهیه و تدوین نمودم.
با توجه به اینکه فراگرفتن صحیح هر زبان بدون آشنائی با قواعد و اصطلاحات دستور زبان ملی میسر نیست در این کتاب حتی الامکان سعی شده است که مطالب و اصطلاحات دستوری اول به زبان فارسی توضیح و تشریح گشته سپس قواعد گرامر آلمانی بیان شود بقسمی که شخص بتواند پیش خود و بدون معلم گرامر مزبور را یاد بگیرد، ضمنا برای هر یک از قواعد مثالها، تمرینات و شواهد متعددی برای وضوح مطالب آورده شده است و هر یک از آنها طوری انتخاب گردیده که ممکن است در مکالمات روزمره نیز مورد استفاده قرار گیرد.
امید است که این اثر بتواند بحد کافی مشکل یاد گرفتن زبان آلمانی را برای دانش پژوهان گرامی آسان نموده و آنان را در رسیدن به مقصود خویش یاری کند.


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 135

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات