تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 345
  • بازدید دیروز : 481
  • بازدید کل : 540033

هفت جنایت مرموز


هفت جنایت مرموز

هفت جنایت مرموز

 
نویسنده:جیمز هادلی چیس
 
 
 
کتاب ۷ جنایت مرموز، امضای مخصوص جیمز هادلی چیس را برخود دارد که به شایستگی به او لقب "استاد هنر فریب" را داده اند. رمان با سرعت و قدرت رعد و برق به سمت جلو حرکت می کند.
سردبیر یک مجله ماهانه ی جرم و جنایت به نام حقایق جنایی، تحقیقات مربوط به ناپدید شدن عجیب یک دختر ناشناس را به عهده ی دو نفر از نویسندگان خود، اسلیدن و لو می گذارد. ناپدید شدن دختر چهارده ماه قبل گزارش شده است، اما تمام مدارک و شواهد پاک شده اند. پلیس که هیچ مدرکی نداشت تا روی آن کار کند، علاقه ی خود را به پرونده از دست می دهد. با این حال، محققان شروع به پرسیدن سوال می کنند و تقریبا بلافاصله اتفاقات شروع می کنند به رخ دادن. شاهدان به قتل می رسند و برای از بین بردن محققان تلاش هایی انجام می شود. پلیس یک بار دیگر پرونده را باز می کند و معلوم می شود ناپدید شدن دختر تنها جزئی از یک طرح قتل بی رحمانه است.
جیمز هادلی چیس یکی از بهترین نویسندگان شناخته شده ی تریلر در تمام دوران است. وی تحت تأثیر نویسندگان جنایی آمریکایی و داستان های عامه پسند آمریکایی قرار داشت، اما به ندرت از ایالات متحده بازدید می کرد و کتاب هایش را بر اساس دانش به دست آمده از خواندن و استفاده از منابع معتبر می نوشت. وی حدود 90 کتاب به نگارش در آورده است که تقریبا از نیمی از آنها فیلم ساخته شده است.
 


مبلغ قابل پرداخت 12,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 89

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات