تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 202
  • بازدید دیروز : 584
  • بازدید کل : 545054

آشنایی با بالاترین مخاطرات امنیتی وب‌گاه‌ها


آشنایی با بالاترین مخاطرات امنیتی وب‌گاه‌ها

آشنایی با بالاترین مخاطرات امنیتی وب‌گاه‌ها

مترجم: علی سوزنگر - سید روح الله سجادی
 
یکی از مهم‌ترین ابعاد امنیت، امنیت نرم‌افزار و به‌ویژه برنامه‌های کاربردی مبتنی بر وب می‌باشد، چرا که این نرم‌افزارها نقش واسط ارتباطی بین سازمان و کاربران بیرونی را داشته و به عنوان یک نقطه ورودی بسیار مناسب برای هکرها به شمار می‌روند و به همین دلیل بنابر آمار در بیشتر حملات صورت پذیرفته به سازمان‌ها، آسیب پذیری‌های موجود در این گونه نرم‌افزارها نقشی کلیدی در انجام موفقیت‌آمیز حملات ایفا کرده است.

این در حالیست که امروزه نرم‌افزارهای ناامن، بستر عملیاتی مهم بسیاری از زیرساخت‌های حیاتی کشورها مانند دفاع، انرژی، مالی، بهداشت و دیگر زیرساخت‌ها را تشکیل داده اند و همانطور که نقش وب‌گاه‌های دستگاه‌های حاکمیتی در راستای ارائه خدمات دولت الکترونیک پر رنگ تر می‌شود، اهمیت توجه به امنیت آن سامانه‌های کاربردی نیز به طرز چشم گیری افزایش می‌یابد.

هدف اصلی این کتاب افزایش آگاهی در مورد امنیت برنامه‌های کاربردی تحت وب است که با معرفی برخی از مخاطرات بحرانی که پیش روی سازمان‌ها قرار دارد، محقق می‌شود. این کتاب برگرفته از گزارش پروژه OWASP TOP 10 می‌باشد که مورد ارجاع بسیاری از کتب، ابزارها، سازمان‌ها و استانداردها مانند MITRE, PCI DSS, DISA, FTC قرار گرفته است. این گزارش نخستین بار در سال 2003 منتشر و پس از آن در سال‌های2004، 2007 و 2010 به روز رسانی شده است.


مبلغ قابل پرداخت 9,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 462

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات