تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 504
  • بازدید دیروز : 586
  • بازدید کل : 544772

آموزش کامل back track


آموزش کامل back track

آموزش کامل back track

نویسنده: علیرضا عظیم زاده
لینوکس بک ترک یک توزیع لینوکس مبتنی بر GNU است که برای کشف نقاط ضعف امنیتی سیستمهای مختلف تهیه شده و به صورت یک دی وی دی لایو (بدون نیاز به نصب و یا وجود هارد دیسک) در اختیار همه قرار گرفته است
در حال حاضر آخرین آن نسخه بک ترک 5 است که از سایت رسمی بک ترک قابل دریافت است - از AMSH4K3R : دیگه قابل دریافت نیست به kali.org مراجعه کنید
. بک ترک مبتنی بر Ubuntu 10.04 با هسته نسخه 2٫6 ساخته شده است.پروژه ی بک ترک دیگر توسط تیم سازنده ی آن پشتیبانی نمی شود و کالی جایگزین آن شده است. بک ترک برای تمام مخاطبان از نوابغ و کهنه کاران امنیت تا نو آموزان هنرهای سیاه ساخته شده و سریع ترین و آسان ترین راه تست امنیت سیستم های کامپیوتری، شبکه ها و سایتهای اینترنتی است. جالب این است که بدانید گروه های کلاه سیاه زیرزمینی و هم متخصصان امنیتی که برای دولت های کشورشان کار می کنند از جمله مشتریان اصلی بک ترک هستند.
ابزار های بک ترک : بک ترک رنج وسیعی از ابزار های پسورد کرکر و نیز ابزار های هک وب سرور و شبکه را شامل می شود .ابزارهای بک ترکدر 11 طبقه دسته بندی شده اند: 1- جمع آوری اطلاعات 2-شناسایی نقاط ضعف3-آنالیز شبکه های بی سیم4-کسب مجوز5- بازیابی و بازجویی دیجیتال یا همان پزشک قانونی دیجیتال 6-نقشه یابی شبکه7-آنالیز برنامه های تحت وب8-کشف حفره های امنیتی9-کسب دسترسی غیر مجاز10-مهندسی معکوس11-Voice Over IP(VOIP)


مبلغ قابل پرداخت 10,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 197

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات