تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 596
  • بازدید دیروز : 401
  • بازدید کل : 530657

فایده انقلاب چیست اگر نتوانیم برقصیم؟


فایده انقلاب چیست اگر نتوانیم برقصیم؟

فایده انقلاب چیست اگر نتوانیم برقصیم؟

نویسنده: جین بری، یلنا جورجویچ
 
فایده انقلاب چیست اگر نتوانیم برقصیم؟(?Whats the Point of Revolution if We Cant Dance)
این کتاب درباره ی تجربیات بیش از 100 اکتیویست از سراسر جهان است.

به قلم نویسنده:
اوایل که نگارش این کتاب را شروع کردم، تریس باسلر، کتاب معرکه ای برایم فرستاد. کتابی که تشویق میکرد تا نوشتن را با نگاهی به آداب «ذن » انجام داد. نام کتاب«استخوانهایت را روی کاغذ بیار» بود. ظرف 2 روز، 2 بار کتاب را از ابتدا تا انتها خواندم. از همان موقع به بعد، مدام درباره این استخوان ها می شنوم.
سونیا کورتا به ما گفت که دردهه 1960 میلادی ندای فمینیسم را در استخوان هایش شنیده است. امیلی اوتز برای ما درباره ی این گفت که چطور تا مغز استخوان از تو متنفر میشوند، صرفا به دلیل اینکه چه کسی از چه جنسیتی را دوست داری.
گفته های آنها باعث شد تا درباره ی استخوانهای این کتاب فکر کنم. تکه هایی که این کتاب را شکل دادند، استحکام بخشیدند، کتاب را قوام بخشیده و قدرتمند کردند. اینها استخوانهای قرص و محکم این کتاب اند:
روایت بیش از 100 زن کنشگر مدنی از 5 کشور جهان.
نه سال کار سازمان «صندوق اقدام فوری برای حقوق بشر زنان » برای اهداف حقوق بشر زنان و بررسی 2256 درخواست کمک مالی که به این سازمان تحویل داده شد.
گفتوگوهای صادقانه و گاه بُرنده ای که با کنشگران سازمان «صندوق اقدام فوری برای حقوق بشر زنان» داشتیم:
آریلا فوترال، ادوینا مورگن، امیلی دیویس، امیلی اوتز، جس رن، کیلی تونگیت، جولی شاو، کریستین وستبی، استفانی کربتیری، تونیا هنسی و ترنا مویا و همین طور زنان کنشگری که به این سازمان بال وپر دادند:
انیسا هلی، آریان برونت، کاری مورونگی، چلا بلیت، الئنور داگلاس، هوپ چیگودو، ریچل وارهام، ریتا تاپا، سونیلا ابیسکارا و وحیده ناینار.
منابع و تشویقی که مارگرت شینک، سازمان «شبکه صندوق عاری از خشونت»، برنامه ی حقوق زنان و شهروندی در «مرکز بین المللی تحقیقات توسعه » و برنامه ی بین المللی زنان «انیستیتو جامعه باز » در اختیارم گذاشتند. آن کنشگرانی که وقت گذاشتند... و در نهایت، یلنا جورجویچ و من که کار تحقیق این کتاب را با هم پیش بردیم. در بخش نوشتار، متن کتاب را من نوشتم و یلنا با عمق نگاه، روحیه، شوخ طبعی و هوشمندی اش کتاب را جلا بخشید. هر دو ما بابت بودن دیگری ممنون و قدردانیم.


مبلغ قابل پرداخت 9,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ فروردین ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 256

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات