تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 284
  • بازدید دیروز : 401
  • بازدید کل : 530345

پل، سیگار، و شاعر


پل، سیگار، و شاعر

پل، سیگار، و شاعر

 
نویسنده: مجید قنبری
 
 
درباره انتشار اینترنتی کتاب:
این کتاب یکبار در سال 1392 به پایان رسید و به وزارت ارشاد فرستاده شده است که حدود 10 صفحه اصلاحیه خورد اما اصلاحات به گونهای بود که کتاب را به کلی ویران میکرد. برای مثال گفته شده بود که هر کجا که کلمه بوسیدن آمده باید حذف شود! بعد از 7 سال انتظار نویسنده تصمیم گرفت که این کتاب را در فضای مجازی به اشتراک بگذارد. از نظر قانونی انتشار آن هیچ اشکالی ندارد.
من پیش از این در کتابناک، کتابهای جادوی شعر شاملو، فریم به فریم، بی رپوش، نامه هایی از تیمارستان و ... را به اشتراک گذاشته ام. شاد و پیروز باشید.

از متن داستان:
حالا تقریبا هشت سال از آن ماجرا گذشته است. ماجرایی که فقط سه ماه دوام داشت. در حالیکه میشد عشق دوستی شود، معشوق دوست. همانطور که یک دوستی ساده می تواند به عشقی پرشور متحول شود. اما انگار ما از انتها آغاز کرده بودیم یا اصلا از انتها آغاز شده بودیم. ما با عشق شروع کردیم حتی زمانیکه هنوز همدیگر را ندیده بودیم. بعد از وارد شدن همسرم به ماجرا بود که دیگر هر چه کردم، کردیم، هر قدمی برداشتم، برداشتیم، خطایی نفرت انگیز شد. اتفاقی شرم آور! نکته دردناک ماجرا هم همین است. سالها گذشته ولی من هنوز جرات حرف زدن درباره آن را ندارم. این ماجرا بغضی شده، انگار که آخر خفه ام می کند...


مبلغ قابل پرداخت 10,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 288

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات