تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 308
  • بازدید دیروز : 401
  • بازدید کل : 530369

مرجع کاربردی میکروکنترولر های ARM


مرجع کاربردی میکروکنترولر های ARM

مرجع کاربردی میکروکنترولر های ARM

نویسنده: سالار سهرابی
 
میکروکنترلرهای ARM از ابتدای ورود به بازارهای جهانی ، با سرعتی زیاد در حال جایگزین شدن میکروکنترلرهای 8 بیتی می باشند . سرعت پردازش بالا ، مصرف توان کم ، ساختار داخلی و خارجی 32 بیتی ، ارتباط آسان با انواع مختلف وسایل جانبی (همانند USB , Ethernet , نمایشگرهای LCD , کارت های حافظه و . . .) از جمله مزایای تراشه های ARM است . همین امر در کنار قیمت قابل رقابت این میکروکنترلر ها (در مقایسه با میکروکنترلرهای 8 بیتی پر کاربرد) آنها را به عنوان جایگزینی امن و بهینه معرفی می نماید .
کتابی که پیش رو دارید میکروکنترلرهای ARM را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار داده و با ارائه مثال های کاربردی گوناگون ، خواننده را به سمت کار عملی با این مبکرو کنترلرها هدایت می کند . کتاب مرجع کاربردی ARM نوشته دکتر سهرابی مشتمل بر 511 صفحه می باشد . فصل بندی کتاب به شرح زیر است :
فصل اول بعد از معرفی میکروکنترلرها ، به تاریخچه و معماری های مختلف پردازنده ARM می پردازد .
فصل دوم خواننده را به سرعت با مفاهیم پایه ریزپردازنده های ARM آشنا میکند . معرفی ساختار داخلب ، ثبات ها ، معماری گذرگاه ها و روش های رسیدگی به وقفه ها از اهداف اصلی این بخش است
فصل سوم به معرفی میکروکنترلرهای ARM ساخت شرکت های گوناگون ، بیان ویژگی های آنان ، اختصاص دارد .
بخش چهارم به محیط های توسعه نرم افزاری اختصاص دارد . از برنامه نویسی به زبان های اسمبلی و ++C/C گرفته تا کاپایل کردن کدها و روش های برنامه ریزی این میکروکنترلرها .
در فصل پنجم ارتباط با انواع موتورهای الکتریکی ، شبکه های کامپیوتری و اینترنت ، نمایشگر ها ، مدارات آنالوگ و سنسورها ، مدارات دیجیتال گوناگون و . . . مورد بحث و بررسی قرار می گیرد . در این بخش انواع مثال های کاربردی و پروژه های عملی برای تسلط بیشتر گنجانده شده است .
بخش ششم و انتهای کتاب نیز به مباحث پیشرفته تری چون استفاده از پردازش سیگنال های دیجیتال ، بهینه سازی و استفاده از زبان برنامه نویسی ++C/C ، استفاده از سیستم های عامل بلادرنگ ، Linux ، WinCE و استفاده از چند ریسمانی و پردازش بی درنگ اختصاص دارد .


مبلغ قابل پرداخت 12,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 216

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات