تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 108
  • بازدید دیروز : 341
  • بازدید کل : 537377

بورس از زیر صفر


بورس از زیر صفر

بورس از زیر صفر

نویسنده: مجتبی عرب زاده
 
در سال 1399 ورود به بازار بورس برای هموطنان ما بسیار جذاب شده و شاهد ورود سیل عظیمی از ایشان به این بازار هستیم.
پس از بررسی و ورود به این بازار در دور و اطرافم پر بود از عزیزانی که وارد این بازار شده بودند اما هیچگونه اطلاعات فنی و تخصصی یا حداقلی در مورد آن نداشتند و منابع آموزشی نیز در این زمینه به قدری پراکنده بود که دچار سردرگمی شده بودند. همچنین دوره های آموزشی در تمامی استان ها با یک کیفیت برگزار نمیشود و بیشتر آنها در قبال هزینه سنگین دریافتی بار آموزشی و تجربی لازم را ندارند.
بازاریابی چیزی جز شناسایی یک نیاز در جامعه و سپس تحقیق و آنالیز و رسیدن به راه حل برای آن نیاز نیست و من به عنوان یک متخصص بازاریابی و فروش بر خود وظیفه دانستم گامی هرچند کوچک در جهت رفع این نیاز در جامعه خویش بردارم لذا تحقیقات شخصی خود را که حاصل گردآوری و مطالعه منابع تخصصی و مشورت با اساتید مطرح در این زمینه بوده را تقدیم تمامی هموطنان خود میکنم.
این کتاب می تواند اطلاعات لازم و ضروری جهت آغاز فعالیت در بورس را تقدیم شما نماید اما فراموش نکنید که پس از کسب این آموزش ها شما برای موفقیت نیاز به فراگیری تکنیک های تحلیلی و همچنین تبادل اطلاعات با دیگر تحلیل گران دارید پس از هم اکنون اقدام به شبکه سازی و یا پیوستن به گروه ها، پیج ها و کانال های مربوطه در شبکه های مجازی نمائید و همواره سعی کنید هر روز با دانش تر و با تجربه تر از دیروز در این زمینه باشید و مشکلات اقتصادی ناشی از تلاطم های اقتصادی را با کسب سود در بورس با دید بلند مدت جبران نمائید.


مبلغ قابل پرداخت 11,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 159

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات