تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 214
  • بازدید دیروز : 346
  • بازدید کل : 537142

صبح شگفت انگیز


صبح شگفت انگیز

صبح شگفت انگیز

نویسنده: هال الرود
 
کتاب صبح شگفت انگیز اثری از هال الرود، به شما نشان خواهد داد که همه افراد توانایی غلبه بر هر نوع مانعی را دارند و می‌توانند زندگی رویایی خود را خلق کنند.
فرقی نمی‌کند که هم اکنون زندگی شما چگونه است، خواه ورای تصورتان موفق و یا اینکه هنوز به دنبال راهی برای رسیدن به کامیابی هستید. اما یک وجه اشتراک بین همه‌ی شما وجود دارد و آن این است که همه می‌خواهید خودتان و زندگیتان را بهبود بخشید، زیرا همه انسان‌ها با میل و انگیزه درونی شگرف در جهت رشد و پیشرفت زاده شده‌اند.
هال الرود (Hal Elrod) به عنوان یک نویسنده، سخنران کلیدی و مربی موفقیت، خود را موظف می‌داند به شما بیاموزد که چگونه می‌توانید به نیروهای نامحدود درونتان دست یابید. او به عنوان یک دانش‌آموز همیشگی در زمینه رشد فردی معتقد است این کتاب عملی‌ترین و ثمربخش‌ترین، متدی است که تاکنون در مواجهه با تمام جنبه‌های زندگی خود داشته برای آنان که اهداف والایی دارند، کتاب صبح جادویی (The miracle morning) می‌تواند نقش شگرفی در رسیدن به سطح بالاتری از زندگی و در نهایت رسیدن به موفقیتی ورای آنچه تاکنون تجربه کرده‌اید داشته باشد.
این کتاب علاوه بر اینکه به شما در بالا بردن درآمد و افزایش فروش و سود کسب و کارتان کمک می‌کند، روش‌های نوینی برای رسیدن به سطوح عمیق‌تری از تعادل و رضایت شخصی در جنبه‌های مختلف زندگی‌تان که تاکنون از آن‌ها غفلت کرده‌اید را در اختیارتان می‌گذارد. از جمله این زمینه‌ها می‌توان به سلامتی، شادکامی، روابط عاطفی، شرایط مالی و معنوی، و هرآنچه که در راس امور مهم زندگی شما قرار دارد اشاره کرد.
حتی اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که با مشکلات بی‌شمار دست و پنجه نرم می‌کنند، مشکلاتی از قبیل مسائل عاطفی، روانی، فیزیکی یا مادی، این کتاب بارها ثابت کرده ‌است که می‌تواند در زمانی بسیار کوتاه به افراد در رفع موانع به ظاهر غیرقابل عبور کمک کند و تغییراتی خارق العاده را در زندگی ایجاد کند.


مبلغ قابل پرداخت 9,600 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 175

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات