تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 276
  • بازدید دیروز : 194
  • بازدید کل : 529936

ورزش از دید کاریکاتور


ورزش از دید کاریکاتور

ورزش از دید کاریکاتور

نویسنده: عبداللهی نیا
 
 
حاوی دهها کاریکاتور طنزآمیز درباره فوتبال و دیگر ورزش ها

سخنی با شما:
زمانی بود که تصور می‌شد «طنز» و «کاریکاتور» میوه‌ی ممنوعه‌‌ای است که به مذاق جامعه سازگاری ندارد و چه بسا که باعث مسمومیت افکار عمومی شود! اما، امروزه به قلم یک هنرمند کاریکاتوریست همان ارج و احترامی را می‌گذارند که به تیغ تیز یک جراح ماهر در راه از میان برداشتن نقصها و نارسایی ها. به عبارت دیگر: وظیفه
«کاریکاتوریست» فقط مبالغه در طرح و تصویر شکلهای اغراق آمیز و عجیب نیست و یک «کاریکاتور» تنها به منظور خندیدن و خنداندن ترسیم نمی‌شود. کاریکاتور بیانگر افکار عمومی و آینه‌‌ای از احساسات مردم است و به همین دلیل کاریکاتوریست را یک «هنرمند اجتماعی» عنوان می‌دهند. این هنرمند اجتماعی، با درک تعهد و رسالت خود، وارد هر معرکه‌‌ای می‌شود تا با قلم موشکافی که دارد، زیبایی و درخشندگی را جانشین زشتی و کراهت کند.
در ارتباط با مجموعه حاضر، «ورزش» اگرچه به نظر می‌آید یک فعالیت کاملا جدی است و ظاهرا به هیچ ترتیبی خنده دار و شوخی بردار نیست، اما چه فراوان کاریکاتوریست‌هایی که به سراغ این سوژه ناب و پایان ناپذیر رفته و رشته‌های متعدد ورزش را موضوع شیرین کاری‌های خود قرار داده اند. در واقع باید گفت که این یک انتخاب کاملا بجا و زیرکانه است و شما کمتر کسی را می‌یابید که بتواند در برابر یک سلسله کاریکاتور ورزشی تاب بیاورد و خواهی نخواهی دهانش به خنده باز نشود.
مگر نه اینکه من و شما بیشتر به حوادث غیر منتظره با وضعیتهای غیر عادی خنده مان می‌گیرد؟ بسیار خوب، در نظر بیاوریم یک وزنه بردار را که پس از بلند کردن وزنه‌ها ناگهان در زمین فرو برود! …


مبلغ قابل پرداخت 8,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 328

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات