تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 72
  • بازدید دیروز : 401
  • بازدید کل : 530133

شرلوک هولمز و ماجرای خون آشام ساسکس


شرلوک هولمز و ماجرای خون آشام ساسکس

شرلوک هولمز و ماجرای خون آشام ساسکس

نویسنده: سر آرتور کانن دویل
 
 
شرلوک هولمز، کارآگاه داستانی، مخلوق ادبی نویسنده‌ی اسکاتلندی دکتر آرتور کانن دویل است. این کارآگاه‌مشاور لندنی به‌خاطر به‌کارگیری استنتاج ذهنی، هنر تغییر چهره و اطلاعات تاریخی و قانونی در حل معماهای کارآگاهی مشهور است.
زادروز هولمز ششم ژانویه‌ی سال 1854 است. هولمز در کمبریج تحصیل کرده است و پرونده‌های اولیه‌اش در ارتباط با هم‌کلاسی‌هایش است. او از سال 1881 مستأجر خانه‌ی شماره 221‌ب، خیابان بیکر می‌شود. هولمز تا شش سال پس از دانشگاه، به‌تنهایی به مشتریانش مشاوره‌ی کارآگاهی می‌دهد تا اینکه احتمالاً به دلیل مشکلات اقتصادی یک هم‌خانه می‌گیرد و با واتسن آشنا می‌شود. در رسوایی در بوهم می‌فهمیم منزل استیجاری خیابان بیکر، هفده پله دارد و تقریباً در انتهای خیابان است.
هولمز بیش‌تر دوران حرفه‌ای خود را با دوست و وقایع‌نگارش، دکتر واتسن می‌گذراند. واتسن در سال 1887 به‌دلیل ازدواج مدتی از خیابان بیکر می‌رود اما پس از مرگ همسر، نزد هولمز بازمی‌گردد. براساس داستان‌های اصلی،هولمز به مدت 23 سال به‌طور حرفه‌ای مشغول به کار بوده و واتسن در 17سال از این مدت، او را همراهی کرده است. «خون‌آشام ساسکس» به عنوان یکی از محبوب‌ترین داستان‌های شرلوک هولمز، توسط کریگ جیلمور به صورت کمیک درآمده است. امیدوارم از مطالعه کمیک و همچنین ضمائم مترجم در انتهای کتاب لذت ببرید.


مبلغ قابل پرداخت 10,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 188

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات