تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 858
  • بازدید دیروز : 428
  • بازدید کل : 536504

برنامه ساخت چین 2025؛ ایجاد ابرقدرت فناوری های پیشرفته و پیامدهای آن برای کشورهای صنعتی


برنامه ساخت چین 2025؛ ایجاد ابرقدرت فناوری های پیشرفته و پیامدهای آن برای کشورهای صنعتی

برنامه ساخت چین 2025؛ ایجاد ابرقدرت فناوری های پیشرفته و پیامدهای آن برای کشورهای صنعتی

 
تهیه و تدوین: مؤسسه مطالعات چین مرکاتور
 
 

برنامه «ساخت چین۲۰۲۵» توسط نخس توزیر لی که چیانگ و کابینه وزیران چین در سال 2015 تهیه و پیشنهاد شده و توسط شورای دولتی چین به تصویب رسیده است. این سند در حال حاضر مهمترین سند توسعه فناوری چین به شمار می رود. این برنامه به منظور ایجاد سرمایه گذاری پایدار و قابل توجه در بخش های مختلف اقتصادی و تولیدی و به طور خاص تولیدات صنعتی و کارخانه ای توسط دولت جمهوری خلق چین تدوین شده است. توسعه و ساخت ماشین آلات تولیدی به منظور کاهش وابستگی در واردات کالاهای سرمایه ای و افزایش ظرفیت تولید مبتنی بر توان داخلی، یکی از بخش های مهم این برنامه محسوب می شود. در واقع دولت چین با اجرای برنامه «ساخت چین ۲۰۲۵» قصد دارد با تکیه بر توان داخلی به یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات صنعتی در دنیا تبدیل شود و بر اساس این طرح انتظار می رود که صنعت تولیدی چین تا سال 2025 از صنایع تولیدی کشورهای توسعه یافته صنعتی مانند آلمان و ژاپن فراتر رود.
شورای دولتی چین متولی اصلی این برنامه است و وزارتخانه های مختلف به خصوص وزارت ارتباطات تحت نظر این شورا موظف به پیشبرد برنامه طبق زمان بندی مشخص هستند و باید به شورا به طور سالانه گزارش دهند.
در این راستا، گزارشی با عنوان «برنامه ساخت چین 2025، ایجاد ابرقدرت فناوری های پیشرفته و پیامدهای آن برای کشورهای صنعتی» توسط مؤسسه مطالعات چین مرکاتور موسوم به مریکس تهیه شده است و برای بهره برداری علاقمندان این حوزه توسط مؤسسه پویندگان توسعه فناوری و نوآوری ایرانیان ترجمه و ویرایش شده است.
 


مبلغ قابل پرداخت 12,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 90

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات