تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات


دسته بندی سایت

پیوند ها

نظرسنجی سایت

به نظر شما مطالب و محصولات سایت چگونه است ؟

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 191
  • بازدید دیروز : 194
  • بازدید کل : 529851

جاسوس دوجانبه


جاسوس دوجانبه

جاسوس دوجانبه

 
نویسنده:الکساندر کلین
 
 
 
داستانی پرهیجان از یک عملیات جاسوسی طولانی و پر خطر.

اریک اریکسن قهرمان کتاب در پوشش دوستی و نزدیکی با نازی‌ها، به نفع متفقین جاسوسی می‌کند. باید هر قدم را در راه دراز و خطرناکی که در پیش دارد با شجاعت و احتیاط جلو بگذارد. کوچکترین لغزش به قیمت جانش تمام خواهد شد. از این قهرمانان در دورۀ جنگ جهانی دوم کم نبوده‌اند...

لکساندر کلین نویسنده داستان‌های مهیج جاسوسی (1918-2002) عمدۀ شهرت خود را مدیون کتاب مستند «خائن ساختگی»(در ایران مشهور به «مامور دوجانبه») است که بر اساس ماجراهای دوران جنگ جهانی دوم اریک "رد" اریکسون (1890-1983) نوشته شده است. کارگزار نفتی سوئدی تبار که در فاصله سال‌های 1939 تا 1945 با تظاهر به نازی بودن بیش از سی بار از آلمان بازدید کرد. یکی از اهداف اصلی او جاسوسی دربارۀ تحقیقات آلمانی‌ها در زمینه تولید روغن‌های ترکیبی بود.
اریکسون فرزند یک خانواده‌ مهاجر سوئدی که در آمریکا به دنیا آمده و در دانشگاه کُرنل درس خوانده بود، در سال 1924 به سوئد مهاجرت کرده و در دهه 1930 تابعیت آن کشور را به دست آورده بود. اما با شعله‌ور شدن آتش جنگ جهانی دوم به درخواست دفتر خدمات راهبردی یا اُ. اس. اس جهت جاسوسی به نفع متفقین پاسخ مثبت داد.
کلین کتاب خود دربارۀ فعالیت‎‌های جاسوسی اریکسون را در 1958 منتشر کرد که در 1962 تبدیل به فیلمی 140 دقیقه‌ای به کارگردانی جورج سیتون و بازی ویلیام هولدن، لیلی پالمر و هیو گریفیث شد.
 


مبلغ قابل پرداخت 11,800 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۰               تعداد بازدید : 72

مطالب تصادفی

  • آموزش XML
  • رش هشانا
  • اندرز پدران: ترجمه پییرقه آووت رساله‌ای از تلمود
  • زن در متون مقدس
  • سرودهای روحانی

فروشگاه انواع فایل و کتاب و جزوه و انواع محصولات